Ρόδινα γενέθλια, ρόδινα δώρα

    Τριών χρόνων γίνεται σήμερα, φίλοι μου, το Ονειροποιείο! Όπως γίνεται και με τα άλλα μου παιδάκια έτσι και με τούτο το ψηφιακό, δεν το πιστεύω πως μεγαλώνει κι αποκτά δικό του χαρακτήρα. Ας το παραμελώ συχνά, παραμένω η περήφανη μαμά του κι ακόμα πιο πολύ παραμένω ευγνώμων για τους φίλους από κάθε γωνιά της πατρίδας μας που μου χάρισε.
    Αφήνω τα συγκινητικά και πάω στα δημιουργικά. Το άρωμα των Χριστουγέννων υπάρχει ήδη στην ατμόσφαιρα. Είναι πραγματικά δύσκολα αυτά τα Χριστούγεννα, δυσκολότερα από τα δύσκολα προηγούμενα και ποιος ξέρει πώς θα είναι τα επόμενα... Όμως Χριστούγεννα σημαίνει πρώτα απ' όλα ελπίδα για το καλύτερο, προσδοκία, πίστη , χαρά. Όλα αυτά ήθελα να δέσω πάνω στα ρόδια που στόλισα και φέτος, για να τα ακολουθούν σε κάθε σπίτι που θα μπουν.
     Δείτε τα, πείτε μου ποιο χρώμα σας αρέσει, ποιο ταιριάζει στο σπιτικό ή στη διάθεσή σας και τρία από αυτά θα έρθουν να βρουν τρεις φίλους και να φέρουν τις ευχές μου αλλά και το ευχαριστώ μου για τούτη την παρέα!
     Η κλήρωση θα γίνει την Κυριακή και δεν υπάρχουν όροι. Μπορεί να πάρει μέρος όποιος θέλει, κι αν δεν είναι αναγνώστης ή δεν έχει μπλογκ ας αφήσει απλά το email του.

κόκκινο

θαλασσί

μωβ

χρυσό

ροδί
      Και μερικά γουράκια:








  Ε, σταθείτε λίγο, πάρτε ένα ποτηράκι λικέρ ρόδι για να ακούσουμε μαζί ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι για την πιο γλυκιά εποχή του χρόνου.






  Και βέβαια παίρνουν κι αυτά, με όλη μου την καρδιά το δρόμο για το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Μarilise μας!



  Φιλιά πολλά, καλό και γιορτινό μήνα σε όλους! 
Καθένας να βρει στην κάλτσα του και στην καρδιά του ό,τι επιθυμεί! 

CONVERSATION

59 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΔΕ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΑΝ ΔΕ ΤΑ ΑΝΟΙΓΑΜΕ!!!
    ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ "ΡΟΔΙ" ΡΟΔΙΑ!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ στο όμορφο σπιτάκι σου , Νίκη μου !!!! Υπέροχα όλα τα ρόδια σου και τα γούρια !!!!! Το ένα πιο όμορφο από το άλλο !!!!
    Θα πιω ένα ποτηράκι λικέρ ρόδι( το αγαπημένο μου !!!) στην υγειά σου !!!!!Το τραγούδι θα το απολαύσω μόλις τελειώσω το σχόλιο!!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές !!!!
    Φιλάκια !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί ωραία που τα επιμελήθηκες όλα! Εύχομαι πάντα να εχεις κέφι και μεράκι να μας δείχνεις τις καλλιτεχνείες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ..ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΚΛΠ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΥ
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΙ ΡΟΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΥΡΙΑ . ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ , ΞΕΧΩΡΙΣΑ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΙ – ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΛΙΖ
    ΥΓ-ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΜΟΥ , ΕΧΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα στο σπιτακι σου!!!!τα ροδια σου υπεροχα!!!!!
    ΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδες πως μεγαλώνουν Νίκη μου!!!!! Και πόσες χαρές μας έχουν δώσει.... και πόσα στολίδια τους έχουμε βάλει!!!!!!!!!! Το μπλοκόσπιτο σου νάναι γερό, φορτωμένο πάντα από υπέροχες δημιουργίες φτιαγμένες από τα ικανότατα χεράκια σου!!!!! Τα ρόδια σου όλα υπέροχα, σταματάω και θαυμάζω λίγο περισσότερο τα χρυσά... μα και τα γουράκια σου πανέμορφα!!!!! Και του χρόνου... πολύχρονο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στο φιλόξενο μπλογκ σου που έγινε 3 χρονών με ζεστή παρέα , καλούς φίλους , πολλά στολίδια , σκέψεις και κομμάτια του εαυτού σου Νίκη μου .Να είσαι καλά με αγάπη , υγεία και πίστη , εδώ κοντά μας για πολύ ακόμα
    Σε φιλώ πολύ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου!!! Υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 3 χρονων;;;;
    Νικούλι μου, πως πέρασαν 3 χρονια;;;;
    Θυμάμαι πάντα το γούρι που μου έτυχε τον πρώτο χρονο της λειτουργίας του πετυχημένου σου σπιτιού για το ποδαρικό ...λες κι ήταν χθες.
    Σου εύχομαι να μας συντροφεύεις με τη γλυκειά παρουσία σου, πολλά πολλά χρόνια,γιατί προσθέτεις τόσο σημαντικά στοιχεία στην ομάδα!!!
    Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΜΗΝΑ,όπως βλέπεις είστε πανέτοιμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου Νίκη μου!
    Να είσαι πάντα δημιουργική και να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμα να είσαι το μπλογοπαρεάκι μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου, Νίκη μου!!!! Και πάντα με ωραίες αναρτήσεις και υπέροχες δημιουργίες! Τις οποίες, δυστυχώς, 'χάνω' κάθε φορά!!!! Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο (αφού σε έχω στην παρακολούθηση...) και τυχαία τώρα πάλι σε 'είδα' μέσω άλλου μπλόγκ! Υπέροχα είναι τα ρόδια σου (μου άρεσαν τα χρυσά και τα ροδί) αλλά και τα γούρια, όπως και τα φαναράκια της προηγούμενης ανάρτησης.
    Καλό εορτινό μήνα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, να πολλαπλασιάσεις τους αναγνώστες σου και πάντα με τόσο
    όμορφες αναρτήσεις !!! Οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου πανέμορφες !!!!
    Ευχαριστούμε και για το κέρασμα, μμμμμμμμ πολύ ωραίο, και του χρόνου !!!!
    Καλό εορταστικό μήνα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΥΣΑ! ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου. Φανταστικά τα ρόδια και τα γούρια σου. Παίρνω το λικέρ κέρασμα στην υγειά σου. Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΟΤΥΧΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Νικούλα μου...να τα χιλιάσει το μπλογκ σου. Πάντα με όμορφες δημιουργίες και θετική ενέργεια. Εμένα μου αρέσουν εκείνα τα χρυσά... μελί τα βλέπω εγώ...τλπ... όλα όμορφα είναι! Κλήρωσέ με και θα τα βρούμε...χαχαχα. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με τη Μαρία θα κληρωθώ κι εγώ και συμβιβασμούς δεν κάνω!!!!!
      Χιλιόχρονο το μπλογκάκι σου Νικάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με υγεία και δημιουργικότητα Όλα είναι υπέροχα δεν μπορώ να διαλέξω Η επιλογή είναι δικιά σου Καλή σου μέρα
    email popiagn@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο μπλοκάκι σου!!!
    Κι εσύ νάσαι γερή, να διαβάζουμε τα όμορφα σου!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!
    Καλό εορταστικό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ.ΑΠ'ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΡΟΓΔΙΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΧΩΡΙΣΑ: ΤΟ ΜΠΛΕ ΡΟΓΔΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ 2014.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ Κ ΠΑΛΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΑΝΝΑ
    annakam1978@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά στο διαδικτυακό σου παιδί. Να τα εκατοστήσει και να πολλαπλασιάσει τους αναγνώστες του όπως τα σποράκια σου από τα όμορφα ρόδια που έφτιαξες. Όλες οι κατασκευές σου είναι πολύ όμορφες αλλά εγώ λόγω αδυναμίας στις αποχρώσεις του μπλε θα πω ότι μου αρέσουν αυτά με το θαλασσί χρώμα. Ευχαριστούμε για το κέρασμα καθώς και για το όμορφο χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι που μας έβαλε στο κλίμα των γιορτών.
    Καλές γιορτές να έχουμε
    evdokiakal@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τελεια τα ροδια σου
    χρονια πολλα και δημιουργικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρονια πολλα στο Ονειροποιειο Νικη!!!
    παντα να φιλοξενει τις ομορφες κατασκευες σου και τις μοναδικες δημιουργιες σου..
    Καλο μηνα να εχουμε και καλες γιορτες..
    Οσο για το τι μ αρεσει, μ αρεσουν ολα!!!!κατσε να ειμαι μια απ τις τυχερες και θα διαλεξω ποιο θελω!!
    Φιλια στα μικρακια μου!!!
    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χιλιόχρονο το σπιτάκι σου, καλοτάξιδο σε ονειρικές διαδρομές, δημιουργικό γεμάτο κέφι, χαρά και φαντασία! Τα ρόδια και τα υπόλοιπα γούρια σου είναι φανταστικά...όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων, ιδιαίτερα διακοσμητικά στοιχεία! Ελάχιστα περισσότερο ξεχώρισα τα κόκκινα και θαλασσιά ρόδια σου.... Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!!!
    Να είναι πάντα γεμάτο υπέροχες δημιουργίες και πολλούς πιστούς αναγνώστες!!!
    Πάντα να είσαι γερή, χαμογελαστή και με πολλή έμπνευση!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύύύ!
    (Τι? Δεν σχολίασα τα γούρια? Υπήρχε περίπτωση να μην μου άρεσαν?????!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύχρονηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!
      Υγεία! Χαμόγελο! Έμπνευση!
      Και όόό,τι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  25. Ααααα!!!! Φτάσατε τα τρία;;;; Πώς περνάει έτσι ο καιρός Νικάκη μου! Σαν χθες μου φαίνεται ότι πρωτοσυναντηθήκαμε!!!! Απίστευτο!!!! Καλά τα ρόδια σου είναι υπέροχα όλα και φυσικά είναι αδύνατο να διαλέξει κάποιος! Όσο για τα γουράκια σου, είμαι σίγουρη ότι και αυτά θα φέρουν τύχη όπως τα περσινά...!!!! Παίρνω το βραβειάκι μου από την ανάρτηση με τα υπέροχα μανυταρο σπιτάκια για ρεσο και σου εύχομαι καλό μήνα!!!!! Σε φιλώωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Περάσανε κιόλας 3 χρόνια έ;Να τα εκατοστήσεις το σπιτάκι σου και πάντα να είναι δημιουργικό.Τα ρόδια είναι όλα υπέροχα αλλά τα μπλε νομίζω ότι κλέβουν τις εντυπώσεις.Καλή επιτυχία σε όλους όσους συμμετέχουν στην κλήρωση και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρονιά πολλά και δημιουργικά !!!!!!!! Υππεροχα τα γούρια σου ....
    κάλο μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλες οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!!!Συγχαρητήρια!!! Από τα ρόδια ξεχώρισα αυτά με το ροδί χρώμα. Καλές γιορτές με υγεία!!! ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα .....ρόδινα, από τα ρόδια-δώρα μέχρι το ποτό-κέρασμα!!!!!
    Να είσαι καλά Νικούλι , πάντα όλα στην ζωή σου να έρχονται ρόδινα και το ονειροποιείο σου να μας συντροφεύει για πολλα- πολλά ακομη χρόνια.
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με τόσα όμορφα ρόδια σίγουρα θα πάει καλά η χρονιά .Πολύχρονο το σπιτάκι σου να είσαι καλά Νικη μου και πάντα δημιουργική να μας κάνεις παρέα για πολλαααααααα χρόνια ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά Νικούλα μου!Να είσαι πάντα καλά και να φτιάχνεις με τα χεράκια σου όλα αυτά τα αριστουργήματα που μας δείχνεις κάθε φορά!
    Σας φιλώ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και αγάπη! Πολύ χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου!!!!!Και πάντα τόσο δημιουργικό!!!Να είσαι καλά και να μας ομορφαίνεις τη γειτονιά!!!!!Τα γουράκια σου όλα είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!!!!Πολλά μπράβο..και σε ευχαριστούμε!!!!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!!Είναι όλα υπέροχα δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρονια πολλα στο σπιτακι σου Νικακι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά και δημιουργικά για το σπιτάκι σου Νίκη μου!!!Τ γούρια σου είναι όλα υπέροχα!!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλώς σε βρήκα. Όλες σου οι δημιουργίες είναι υπέροχες. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να τα εκατοστήσετε.
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kalos se vrika!!! Xroia polla sto yperoxo blog sou me fantastikes dimiourgies! Ta leme...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Περίμενα να πάει 12 η ωρα να σου ευχηθώ "χρόνια πολλά"!!!!! Να'σαι πάντα καλά, πολύχρονη, χαρούμενη, ευτυχισμένη και περιτριγυρισμένη από πολλή αγάπη, Νίκη μου!
    Τωρα, όσο για το καλαίσθητο σπιτάκι σου , τι να πρωτοπώ! Να μας χαρίζει όμορφες δημιουργίες φτιαγμένες με καλαισθησία, κέφι και μεράκι!!
    Τα ρόδια σου είναι υπέροχα! Να φέρνουν πάντα καλοτυχία και ευημερία σε όσους θα τα παραλάβουν! Φιλάκια πολλά!
    Και πάλι χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά για την εορτή σου, Νίκη μου, πολύχρονη, πάντα με υγεία και χαρά , να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά Νίκη να είσαι πάντα καλά Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Διπλά τα Χρόνια Πολλά και οι ευχές μου για ό,τι καλό σήμερα και στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νίκη μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!
    Να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική και να μας δείχνεις τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νίκη μου, αγαπημένη ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!
    Να είσαι πολύχρονη, χαρούμενη και γεμάτη υγεία. Να σε χαίρεται η όμορφη οικογένειά σου!!!
    Να περάσεις όμορφα απόψε που έχεις τη γιορτή σου αγαπημένη μου!!!
    Φιλιά πολλά πολλά από όλους μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Νικη μου γλυκια, χρονια πολλα και ομορφα για τη γιορτη σου, να σε χαιρομαστε εμεις και η οικογενεια σου!!! Χρονια πολλα και για το διαδυκτιακο σου σπιτακι!!! :)
    Τι ομορφα γουρια, ειναι το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!
    Να εισαι καλα και να συνεχισεις να δημιουργεις!!!!!
    Φιλακια πολλα!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αγαπημένη μου Νίκη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να είσαι γερή , δυνατή,χαρούμενη ευτυχισμένη και πολύ δημιουργική .Εσύ και διαδικτυακό σου σου σπιτάκι να στολίζετε την γειτονιά μας για πολλά πολλά χρόνια ακόμη .Να μας δίνεις ευκαιρίες να απολαμβάνουμε αναρτήσεις και πανέμορφες δημιουργίες!Οσο για τα ρόδια και τα γούρια τι να πω είναι πολύ πολύ όμορφα και φινετσάτα!!! Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καταπληκτικά όλα !!!
    πόσο χαίρομαι που σ'ανακάλυψα και ας ήταν 3 χρόνια μετά :)

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πέρασα για να σου ευχηθώ..αν κ με καθυστέρηση...χρόνια πολλά!!!!!Πάντα με υγεία και μοναδικές δημιουργίες!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα. Ολα τα ρόδια σου είναι φανταστικά αλλά τα χρυσά μου έκαναν ένα κλικ παραπάνω. Φιλάκια- καλές γιορτές και χρονια πολλά στο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Διαβάζω πολλά blogs με κατασκευές, μαζί και το δικό σου, και αν και δε συμμετέχω ενεργά παίρνω ιδέες και θαυμάζω τη δημιουργικότητα και τη φαντασία σου. Υπέροχα τα ρόδια σου, τα χρυσά με κέρδισαν μπορώ να πω. Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Δεν έχει σημασία πόσο συχνά γράφουμε... αυτό που μετράει είναι η δυνατότητα που μας δίνει να κρατάμε επαφή με καλούς φίλους και να μαθαίνουμε νέα πράγματα. Τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου είναι πολύ όμορφα! Ξεχώρισα ιδιαίτερα τα κόκκινα ροδια! Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ουπς πως μου ξέφυγαν και δεν τα είχα δει? Είναι εξαιρετικά! Δεν ξέρω τι να πρώτο δω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top