Σπίτι μου σπιτάκι μου...


   .... home sweet home, που λέμε τωρα τελευταία. Και πόσα πραγματα δεν αντιπροσωπεύει το σπίτι μας; Για σκεφτείτε λιγάκι, είναι ο πιο αγαπημένος τόπος, το καταφύγιό μας κι οι αγαπημένοι μας.
Και να μια ιδέα με μικρά, γλυκα, φωτεινα σπιτάκια που βρήκα στο είμαι παιδί και μου άρεσε πολύ. Έτσι ζεστή και φωτεινή δε θέλουμε τη φωλιά μας  αυτή την εποχή; Αυτά είναι τα πρώτα στολίδια μας για φέτος.


    Αδεια βαζάκια ντυμένα με πολυμερικό πηλό! Μπείτε εδω για οδηγίες βήμα-βήμα. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι να διαλέξετε βαζάκια όσο γίνεται πλατιά και ρηχά για να βάζετε μέσα το ρεσό πιο εύκολα.
    Το βράδυ είναι μαγικά, έτσι που φωτίζονται, μόνο που τότε δε μπαίνει το καπάκι γιατί σβήνει το κερί.




   
      Μια ακόμα αξιέπαινη πρωτοβουλία αφορά ένα ξεχωριστο σπίτι, ή άλλον ένα ξεχωριστό χωριό, το παιδικό χωριό SOS στο Πλαγιάρι Θεσαλονίκης. Η Ginger σκέφτηκε να φτιάξουμε όποιο παιδικό παιχνίδι μπορούμε για τα παιδιά. Θα τα στείλουμε στην αεικίνητη Ρένα μας που θα κάνει την παράδοση λίγο πριν τις γιορτές. Εδώ έβαλε το χεράκι του ο καλός μου. Ξυλινα παραδοσιακά παιχνίδια, σβούρες και γιο-γιο. Μη μου πείτε ότι δεν τα 'χετε παίξει.


 Δύο επιτραπέζια παιχνίδια, σόλιτερ και τρίλιζα, με μπίλιες που εμείς τις λέγαμε βόλους.


Και μερικές λαλίτσες, δηλαδη νεροσφυρίχτρες που κάνουν ήχο κελαηδίσματος. Αυτες βεβαια δεν είναι δικά μας έργα, εκτος από τη διακόσμηση, αλλά τις αγαπάμε γιατί συντρόφευαν τα παιδιά τότε που τα παιχνίδια ήταν λιγοστα.


 Δεν ξερω αν τωρα πια μπορεί καποιο παιδάκι να συγκινηθεί με τέτοια παιχνίδια, εύχομαι σε κάποια να αρέσουν ακόμα.


    Σε τούτη τη διαδικτυακή γειτονιά συμβαίνουν πολλά όμορφα πράγματα κι αυτός είναι ένας μόνο από τους  λόγους που αγαπώ αυτό το σπιτάκι μου, σιγουρα με καταλαβαίνετε.
Στην πόρτα του έφτασαν και δυο βραβεία εδώ και καιρό από δυο καλές φιλές, που δεν τις έχω ευχαριστήσει ακόμα. Πρώτα η Αθηνά μας μου χάρισε αυτό:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhvC1ZrsKoV4reEgUvA_Wk3Sgn0bEQTh2qMzNhBHIVI_PbyGNGyTOpOZ-rZE2rHubAWGtxpjvKKvm46ovMZ7z46tMIH_d95KeWi0Fl-9jR6E4YL6LufIpO9gNaUps1cMOzGQ6ZVDfIa85Uu/s320/Love+your+blog+award.jpg

Κι έπειτα η Φωτεινούλα μας το άπαιχτο:


Το βραβείο δημιουργήθηκε από το all4blogs και έχει και ερωτήσεις που το συνοδεύουν, μόνο που η τελευταία αλλάζει κάθε φορα, καθε παίκτης προσθέτει τη δικιά του. Επίσης κάθε παίκτης ενημερώνει για τη συμμετοχή του στο παιχνίδι εδώ: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award
Πάμε λοιπόν.

 1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
  Με λένε Νίκη, ζω στα Αρκαδικά βουνά παρόλο που είμαι ψαράκι, λέτε να' μαι του γλυκού νερού; Και το Ονειροποιείο μου φιλοξενείται από τον blogger.

2. Ποιο είναι το moto του blog σου?
"Καλή ζωή σημαίνει βεβαίως να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα, αλλά ταυτόχρονα σημαίνει να κάνουμεκαι την πραγματικότητα όνειρο, ζώντας και απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή."
                                                                                     Δημήτρης Μπουραντας
                                                     Μιλώντας στα παιδιά μου για την πραγματικά επιτυχημένη
                                                                            προσωπική και επαγγελματική ζωή

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί?
  Το blogging μας φέρνει κοντα σε μια μεγάλη παρέα και γι' αυτό νομίζω οτι είναι σαν ένα μεγάλο παιδικό παρτι.

 4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα...
 Τι εννοείτε "όταν" ; Είμαι ήδη! Χα,χα!

 5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.
  Λοιπόν η πιο παραπονεμένη ανάρτησή μου είναι η βασιλόπιτα, ρίξτε μια ματιά, οι γιορτές φτάνουν.


6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί?
  Αντε καλέ, δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα, εδώ χωράμε όλοι και όλοι μπορούμε να επιλέγουμε.

  7. Σε περίπτωση που θα μπορούσατε να γίνετε αόρατοι για μια μέρα, τι θα κάνατε???
  Αυτή είναι η ερώτηση της Φωτεινής. Λοιπόν νομίζω ότι θα ήθελα όχι μόνο να' μαι αόρατη  αλλά να μπορώ να μπω μέσα σε μερικά κεφάλια για να διαπιστώσω πώς (και αν) σκέφτονται.


Τώρα η δικιά μου ερώτηση είναι: 
Ποιο βιβλίο διαβάσατε τελευταία και σας αρεσε τόσο ώστε να το χαρίσετε στους φίλους σας τα Χριστούγεννα;

 Κιαυτά είναι 5 φιλικά ιστολόγια που θα' θελα να συνεχίσουν το παιχνίδι, αν και οι περισσότεροι το έχετε κάνει ήδη.
1. Η Λαμπρούκα
2.Heaven creations
3. Ο κόσμος της Ράνιας
4.Creative moments
5.πνοές τέχνης

Αυτά από εμένα, ένα μεγάλο ευχαριστώ κι ένα μεγάλο φιλί!

CONVERSATION

73 σχόλια:

  1. Αξιολάτρευτα τα παραμυθένια σου σπιτάκια !!!Ομορφη εκτέλεση !!!Αλλά και οι σβούρες μαζί με τους βόλους ξυπνούν γλυκές αναμνήσεις σε μας τούς παλιούς ...ελπίζω να αγαπηθούν το ίδιο από την νεότερες γενιές!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι κάτι που το εύχομαι κι εγώ, μακάρι τα παιδιά να μάθουν να αγαπούν και τα απλά πραγματα κι όχι μόνο τα φανταχτερά και ακριβά.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ,ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΓΕΜΙΣΑ ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΚΕΡΙ.
    ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, έτσι το δείχνει, γεμάτο με κερί αλλά εγώ τώρα δεν είχα κερί και έβαλα ρεσό.
      Ευχαριστώ ,φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, καλημέρα!!! Πολύ πρωτότυπα και χαριτωμένα τα σπιτάκια σου, Νίκη μου, μπράβο. Αλλά και τα ξύλινα παιγνίδια είναι μαγικά!!! Οι σβούρες ήταν από τα αγαπημένα μου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ήταν τα αγαπημένα της γενιάς μας Ευγενία μου, λίγο πριν την επέλαση των πλαστικών.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Νικούλα με μια μικρή τρυπούλα στο καπάκι και μπορεί να μη σβήνει...λέω τώρα κι εγώ καμιά ιδέα στις βασίλισσες της χειροτεχνίας!!! Πανέμορφα πάντως σκεπασμένα ή ξεσκούφωτα! Και τα παιχνιδάκια κλασσικά και με ξεχωριστή αξία! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Θα μπει στα προσεχώς... μάλλον...χαχα... Φιλί μεγάλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή ή μάλλον μεγάλη θα θέλει γιατί έβαλα καλαμάκια από σουβλάκι να κρατάνε το καπάκι ψηλά και πάλι έσβηνε. Οι ...βασίλισσες είναι πολύ δημοκρατικές και δέχονται υποδείξεις! Χα,χα!
      Καταλαβαίνω τα προσεχώς τα δικά σου είναι σαν τα δικά μου... Χα,χα!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Ειναι τέλεια..........πραγματικα. Είχα σκοπό να δοκιμάσω κ εγώ αλλά βλέποντας τα δικά σου το ξεχνάω αμέσως. Ανεβασεις πααααααααααααααααρα πολυ τον πήχη........πραγματικά μπράβο. Όσο για τα καπάκια, υπάρχουν ρεσό πλαστικά με λαμπάκι που δουλεύει με μπαταρίας. Πρέπει να έχει κ στο jumbo, ψάξτο λίγο γιατι είναι κρίμα.......πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου αφού τα έφτιαξα εγώ, που έχω τόσο λίγη σχέση με την πηλό, σίγουρα μπορεί να τα φτιάξει ο καθένας. Να τα δοκιμάσεις.
      Είναι καλή ιδέα τα ρεσό με τη παταρία, θα ψάξω να βρω!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. πανεμορφα ολα φιλη μου!
    μεγια και το βραβειακι!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εισαι χρυσοχερα μπραβο σου να χαρεις το σπιτι σου γεματο με οσους θελεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικη τα βαζακια τελεια κηροπηγια , αυτο που αρεσε πολυ ειναι οι σβουρες που αμα βρω καπου παιζω κι εγω , συγχαρητηρια για τα βραβεια σου να εισαι ευτυχισμενη και να περνας καλα εκει στα αρκαδικα βουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Μαίρη μου, ξαναγινόμαστε παιδιά!
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  9. Τα μανιταροσπιτάκια είναι χάρμα οφθαλμών! Πραγματικά υπέροχα!
    Και τα παιχνίδια είναι πολύ-πολύ όμορφα!
    Πολλά μπράβο!
    Είμαι σίγουρα πως τα παιδιά θα χαρούν: Μην έχεις αμφιβολία!
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννα μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  10. Τα σπιτάκια έγιναν φανταστικά!!!!!!!! Θα σου έλεγα και εγώ αυτό που είπε και το Μαράκι....αν τα μανιταρόσπιτα αποκτήσουν φουγάρα (φυσικά με τρυπούλα στο καπάκι) δεν θα χρειάζεται να βγάζεις το καπάκι!!!!!!!! Τα παιχνιδάκια και οι σβουρίτσες έγιναν θαύμα και ελπίζω να ενθουσιάσουν τα παιδάκια!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι θα δοκιμάσω να κάνω μια καμινάδα, όταν πάρω κόκκινο πηλό που μου τελείωσε.
      Εξάλλου ακόμα και τα στρουμφάκια έφτιαχναν καμινάδες! Χα,χα!
      Φιλιά πολλά Βίκη μου!

      Διαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ!!!!!!
    ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ!!!!!!
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΦΟΥΓΑΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΒΙΚΥ!!!!!
    ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑ!!!!!
    ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΛΙΓΟ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΥΤΙΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!!
    ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΟΥΝΕ!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΜΕΙΛ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου τέτοια πραγματα δεν τα πετάμε, όλο και κάποια ιδέα θα έρθει στη γειτονιά!
      Δοκίμασε κι εσύ και μην ξεχάσεις την καμινάδα.
      Κρίμα που δεν ήρθατε, ελπίζω σύντομα να μας δοθεί ευκαιρία να τα πούμε!
      Το μέιλ το πήρα και θα ετοιμάσω το πακέτο.
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Τα σπιτάκια έγιναν φανταστικά!!!!!!!Πολύ όμορφα τα δωράκια σας!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη άλλες ιδέες για τώρα!!!!!!!Μηηηηηηηηηηηηηηηηηη!
    Δε θα κοιμηθώ ποτέ εγώ????? Δε με λυπάστε καθόλου??????
    Και πώς να κοιμηθώ με τέτοιες αναρτήσεις , μου λες?
    Και βάζα αδειανά έχω, και κουρελάκια για να ράψω κουκλάκια, και .... πότε θα πάμε για ύπνοοοοοο? {παρεπιπτόντως, κι εγώ μια καμινάδα θα σου πρότεινα να κάνεις ώστε να έχει καπάκι το βάζο)
    Πολυλόγησα όμως και πρέπει να πηγαίνω και για "δουλειά"...
    Φιλιά , μωρό μου, και γεια στα χεράκια σας για όλα!!!!! Και το "στεφάνι " σου ψυχούλα χρυσή σαν εσένα πρέπει να είναι!!!!! ΝΑ είστε καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κι εγώ το λέω, αυτές οι ιδέες σε όσο πιο ακαταλληλη ώρα στις ξεφουρνίζουν τοσο πιο ξεμυαλιστικές είναι!
      καλή δουλειά!
      Φιλιά πολλά καλό μου, σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  15. Παραμυθένια τα σπιτάκια σου και αναμμένα φαίνονται φανταστικά!!!Γειά στα χεράκια και του αντρούλη σου ! Ομορφα παιχνίδια με άρωμα παρελθόντος ! Νικούλα την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία ανάρτηση Νίκη μου!!!!!!!Όμορφα όλα...τα σπιτάκια ειδικά μου άρεσαν πάρα πολύ!!!!!!
    Πολλά φιλιά ψαράκι μου από το κουνελάκι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νίκη μου, τι υπέοχα σπιτάκια- φαναρακια; Μου βάζεις ιδέες για τα πολλά γυάλινα βαζάκια που έχω μαζέψει!!!
    Αλλά και τα παιχνίδια, νοσταλγικά και όμορφα!!!!
    Να χαίρεσαι και τα βραβειάκια σου Νίκη μου!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όοολες μαζεύουμε βαζάκια και ό,τι άλλο πέσει στα χέρια μας ε;
      Ευχαριστώ πολύ, φιλιά!!

      Διαγραφή
  18. εχω μια λατρεια στα σπιτάκια και πολλά βαζάκια!!ειναι πολύ όμορφα!!Το ξύλο είναι ένα αγαπημένο υλικό και ιδανικό για παιδικό παιχνίδι !!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφα πράγματα, όμορφη ανάρτηση αλλά το πιο όμορφο είναι ότι μας εμπνέεις μια σιγουριά και μια ηρεμία. Οι αναρτήσεις σου πολύ με ξεκουράζουν! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ καλέ μου Δρ Βρακατόρ! Τα λόγια σου μου δίνουν χαρα!

      Διαγραφή
  20. Νικούλα μου!Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    Τα βαζάκια είναι απλά τέλεια!Και να δεις τι τούρτα ετοιμάζω για τα γενέθλια της Στεφανίας...
    Σας φιλώ όλους γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαντέψω, μανιτάρι;
      Ό,τι κι αν κάνεις θα είναι φανταστικό!!
      Φιλάκια πολλά Λαμπρινούλα!

      Διαγραφή
  21. Τι καταπληκτικά μανιταρόσπιτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ξέρεις τι σκέφτηκα αν μπορέσεις να κάνεις τρύπες στα καπάκια δεν θα σβήνει το κερί,είναι τόσο όμορφα με το καπάκι τους,όχι πως χωρίς δεν είναι δηλαδή,τα λάτρεψα!!!!!!!!!!!!!
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το καπάκι είναι που κάνει τη διαφορα, θα το προσπαθήσω.
      Φιλιά Ρένα μου!

      Διαγραφή
  22. Νικούλι μου
    αυτά τα βαζοσπιτάκια τάχω δει και τάχω λατρέψει. Ξεκίνησα ένα πέρσυ,τέλειωσε ο πηλός κι έμεινε μισό και παραπονεμένο,ίσως κάποια στιγμή το ξαναπιάσω...
    Αλλά τα δικά σου έγιναν τόόόσο τέλειαααα!!! Ιδια ακριβώς με τα πρωτότυπα.
    Σου εύχομαι πολλές ατμοσφαιρικές βραδυές.
    Οσο για τα δώρα σας,κι αυτά μελετημένα και φιλοσοφημένα,εύχομαι να βρουν την ανταπόκριση που τους αξίζει
    Φιλάκια πολλά-πολλά,αν και βαρειά κρυωμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Χαρά μου, μόλις τα είδα τα λάτρεψα, τόσο που δεν μπόρεσα να παρεκλίνω σχεδόν καθόλου από το αρχικό σχέδιο. Να το συνεχίσεις το βαζάκι σου και να μας το δείξεις. Κι εμένα το κόκκινο οριακά μου έφτασε, βλέπεις μόλις βγαίνει ένα υλικό στη μέση δουλεύουν πολλοί "μαστόροι" μαζί.
      Φιλιά πολλά, περαστικά!!

      Διαγραφή
  23. απιθανα τα σπιτακιααααααα!αν και με τον πολυμερικο δε εχω καταπιαστει εως τωρα ...με βαζεις σε μεγααααλο πειρασμο!!!χαχαχα
    καλη συνεχεια Νικη μου με ποοολλες δημιουργιες!καλο μηνααααα!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχομαι κνα δούμε σύντομα από τα χεράκια σου -και- πολυμερικά θαυματα!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  24. τα πιο ευφανταστα σπιτακια εκανες μαγευτρα μου , τα παιχνιδια καταπληκτικα σκεφτομαι οταν τελειωσει το πανηγυρι να κανω ενα αφιερωμα σε ολα τα χειροποιητα παιχνιδια που θα φτασουν στο Χωριό σας φιλω ολους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απλά υπέροχα τα μανιταροβαζάκια σου, Νίκη μου! Είναι γλύκα!! Μαγικά και παραμυθένια σαν τις μέρες που'ρχονται!!
    Να'σαι πάντα καλά, να'χεις έναν όμορφο μήνα και μια γλυκειά εβδομάδα!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα σπιτάκια σου παραμυθένια και τα παιχνίδια σου υπέροχα. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες δημιουργίες!!!Ειδικά τα βαζάκια με τα ρεσώ πανέμορφα!Καλώς σε βρηκα!Ελπίζω να τα λέμε συχνά!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νίκη μου ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους σας!!! Όμορφο και χαρούμενο!!!
    Οι κατασκευές σου πάρα πολύ όμορφες όλες!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Σου αξίζει και με το παραπάνω!!!
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλι μου που είσαι;
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου, να είστε καλά κι εσείς, καλό μηνα να έχετε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Υπέροχα!!! Μπορείς να κάνεις τρυπούλες στα καπάκια να παίρνουν αέρα και να μην σβήνουν τα κεράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νίκη, τον πηλό δεν τον ψήνεις αφού τα ντύσεις??? Αυτό δεν καταλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τον ψήνο κανονικά, στους 130 βαθμούς για μισή ώρα, αν θυμάμαι καλά, πάντως γραφει η συσκευασία.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Νικάκι μουυυυ!!! Με τα ωραία σου!!!! Νομίζω ότι στο καπάκι πρέπει να κάνεις δύο πολύ μικρές τρυπούλες και το κεράκι θα ανάβει κανονικά!!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και φυσικά σ'ευχαριστώ που με τιμάς...!!!! Τα παιχνίδια για τα παιδάκια είναι απίστευτα όμορφα και απίστευτα ρομαντικά!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα τα εκτιμήσουν...!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το!
      Καποια πατέντα θα κάνω, που θα μου πάει; Θα σας πω...
      Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  32. Νίκη μου, χίλια ευχαριστώ γιά τη συμμετοχή. Πιστεύω πως αν εξηγούσαμε στα παιδιά πόσο διαφορετικό και μοναδικό είναι ένα παιχνίδι που φτιάχνεται με αγάπη από ένα πλαστικό made in China το οποίο βγαίνει σε εκατομμύρια αντίτυπα και όχι πάντα με αγνές προθέσεις γιά την κατεύθυνση που θέλει να δώσει στο παιδικό γούστο, τότε νομίζω θα τα λάτρευαν. Τα παιχνιδια σου προστέθηκαν στην παρουσίαση των παιχνιδιών στο blog μου και πάω να κάνω μιά ακόμα ενημέρωση στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν μαμά δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω μαζί σου. Πόσες φορές δεν έχω βρεθεί να προσπαθώ να τα πείσω ότι αυτό που θέλουν είναι απλά ένα φανταχτερό σκουπίδι κι ότι η διαφήμηση τα χειραγωγεί;
      Καλή συνέχεια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. και τα παιχνίδια είναι ωραία, αλλά ξέρεις εμένα η αγάπη μου είναι ο πολυμερικός πηλός!!!Υπέροχα τα σπιτάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Thank You for sharing your article, This is an interesting & informative blog. It is very useful for the developer like me.

    หนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top