αυγοθήκες από πηλό - diy





   Η άνοιξη φέτος δίνει πολύ σκληρό αγώνα, ο χειμώνας αποδείχτηκε πολύ δυνατός αντίπαλος. Όμως ο αγώνας έχει πια κριθεί, τα πρώτα μπουμπούκια, τα πρώτα λουλούδια και τα πρώτα τρυφερά φυλλαράκια είναι πια εδώ. Τα σχολεία κλείνουν -όλοι έχουμε ανάγκη να χαλαρώσουμε λίγο τους ρυθμούς μας ή έστω απλά να τους αλλάξουμε...

   Η εβδομάδα που πέρασε δεν ήταν τόσο πιεσμένη και είπαμε να φτιάξουμε μερικές ανοιξιάτικες αυγοθήκες για να τρώμε τα αυγουλάκια μας, για να θυμηθούμε και τα προηγούμενα χρόνια που οι χειροτεχνίες έδιναν κι έπαιρναν κάθε εποχή... Πήραμε λευκό πηλό αυτοξηραινόμενο, τον ανοίξαμε σε φύλλο και κόψαμε με φορμάκια μπισκότων μαργαρίτες και αστεράκια. Μην απορείτε με τα αστεράκια, λουλουδάκια θα γίνουν κι αυτά στην πορεία.


     Τοποθετήσαμε κάθε ένα από τα λουλούδια μας μέσα σε ένα πλαστικό καπάκι από γάλα γυρνώντας τα φυλλαράκια ελαφρά προς τα έξω.


   Με τον υπόλοιπο πηλό φτιάξαμε και μερικά δαχτυλίδια.


   Θέλουν τουλάχιστον  24 ώρες να στεγνώσουν, ίσως και παραπάνω. μετά αρχίζει το διασκεδαστικό κομμάτι. Τις ζωγραφίζουμε με ακρυλικά όπως μας αρέσει ή  τις κάνουμε απλά μονόχρωμες. Πάντα στο τέλος περνάμε 1-2 στρώσεις βερνίκι για να μπορούν να πλένονται.




   Πώς σας φαίνονται;
Μερικές ακόμα ιδέες για αυτοσχέδιες αυγοθήκες βρήκα στο ίντερνετ, πατήστε στους συνδέσμους για να μεταφερθείτε στις αντίστοιχες σελίδες:


πηγή




Αποτέλεσμα εικόνας για eggcups diy
πηγή

Egg Cups Made of Wooden Beads
πηγή

πηγή




CONVERSATION

31 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι αυγοθήκες σου , Νίκη !!!!!! Μου αρέσουν πολύ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα χαίρομαι οταν σχολιάζω από τις πρώτες.... τώρα είμαι κάπως ελέυθερη από υποχρεώσεις και'ετσι μπόρεσα να κάνω ανάρτηση και να σερφάρω όπως θέλω ..χα χα !! Πάντα οι χειροτεχνίες σου είναι πολύ προσεγμένες και ευφάνταστες Γλυκές και γεμάτες χρωματα ομορφιάς θα κάνουν τα έτσι κι αλλιώς νόστιμα αυγά σας νοστιμότερα!!! Να περάσεις όμορφα το Πάσχα με την οικογένειά σου ! Καλό Πάσχα Νίκη μου. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει, ωραίες αυτές στα link αλλά προτιμώ αυτές που βλέπω από τα χεράκια σου!!!
    Όμορφες, με χαρούμενα χρωματάκια!!! Πολύ μου άρεσαν!
    Μπράβο, Νικούλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό μήνα, κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Νικούλα με τις ομορφιές σου! Θα'ρθει η Άνοιξη θέλει δεν θέλει! Είσαι χρυσοχέρα και το ξέρουμε αλλά πάντα έχουμε κάτι όμορφο να δούμε από σένα. Φιλιά σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικές ιδέες μας έδωσες Νίκη!! Και τί ποικιλία. Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα και μενα μου αρεσαν αυτες που εφτιαξες εσύ Νίκη μου... ωραια ιδεα για κλεψιμο...χι.χι. και προπαντως αυτες που ειναι σαν λουλουδακια.. τέλειες είναι...σε ευχαριστούμε πολύ και για τις υπολυπες ιδεες...να είσαι καλα και να περασεις ενα ομορφο ΠΑΣΧΑ....καλο σου βραδυ.. φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι αυγοθήκες σου Νικούλα και πρωτότυπες!!! Φυσικά οι δικές σου πολύ πιο όμορφες από αυτές του internet!!!! Καλό και ευωδιαστό μήνα να έχεις και να περάσεις όμορφο Πάσχα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια η ιδέα σου και φανταστική!!!
    Είχα στο νου μου να φτιάξω και εγώ κάποια στιγμή, αλλά όχι με τον τρόπο που μας έδειξες...Τώρα προτιμώ τον δικό σου γιατί είναι πολύ πιο ωραίο το αποτέλεσμα!!!
    Μπράβο Νίκη μου!!

    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη ιδέα!!!!!
    Δεν θα το σκεφτόμουν, δεν θα το φανταζόμουν ποτέ! Μου άρεσαν πολύ οι κρίκοι - αυγοθήκες!!!
    Μπορεί να τις χρησιμοποιήσει κανείς και ως κρίκους για πετσέτες;;; Κάτι σε 2 σε 1;;;
    Καλό μήνα Νίκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραία ιδέα! Ειδικά τα δαχτυλίδια σου είναι υπέροχα... μου αρέσει πολύ η ζωγραφική πάνω τους.
    Καλό Πάσχα
    Νίκη by mommywiki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και δεν τρώω αβγά οι ιδέες σου και η εκτέλεσή τους είναι φοβερές!!!!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχες!!! Πρωτότυπες και ζωγραφισμένες με ωραία χρώματα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Άνοιξη έρχεται όπου να ναι, ευτυχώς.
    Με τι αυγοθήκες σου βέβαια, ίσως έρθει πιο γρήγορα Νίκη μου.
    Έγιναν υπέροχες όλες.
    Να περάσετε καλά τις Άγιες μέρες που έρχονται.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχη ιδέα Νική!;; Τέλειες έγιναν και οι λουλουδένιες και τα κρικάκια. Και μετά το Πάσχα και τα αυγά, σίγουρα μπορούν να ενσωματωθούν σε επιτραπέζια διακόσμηση. Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Νίκη!!Πανέμορφες οι Πασχαλινες αυγοθήκες σου!!!
    Φανταστική καί πρωτότυπη ιδέα!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωωωω!!
    Είναι πανέμορφες οι αυγοθήκες σου!
    Και με τόσο όμορφα και χαρούμενα χρώματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήθελα αυγοθήκες, όχι μόνο για το Πάσχα και για καθημερινή χρήση και έψαχνα να φτιάξω κάτι μόνη μου.. Με ξεσήκωσες τώρα με τις πήλινες!! Ξετρελάθηκα με αυτές που έφτιαξες!!! Μόνο μια ερώτηση σχετικά με το βερνίκι, είναι νερού και γυαλιστερό??
    Με την πρώτη ευκαιρία θα φτιάξω!!! :))) Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες είναι οι αυγοθήκες σου!!
    Καλό μήνα!!
    Καλό Πάσχα με υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ! Τι έφτιαξες πάλι Νικάκι μου; Τι έξυπνη ιδέα είναι αυτή και πόσο υπέροχο είναι το αποτέλεσμα!!! Πόσο θα ήθελα να επιδοθώ κι εγώ σε καμιά δημιουργία, μου έλειψε πραγματικά αλλά πού να βρω το χρόνο πια για τέτοια!!! Δεν πειράζει, δημιουργείς εσύ κι εγώ θαυμάζω!!! Να είσαι καλά αγαπημένη μου Νικούλα, να έχεις απεριόριστη φαντασία και να μας γεμίζεις με εικόνες!!! Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφες ιδέες!!! Μας έβαλες στο κλίμα! Ξεχώρισα τις πρώτες θήκες, εντυπωσιακες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι υπέροχες! Έχεις βγάλει βέβαια και καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Από τις επιπλέον ιδέες μου άρεσε πολύ η τετράγωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νίκη μου καλή σου μέρα.
    Υπέροχες οι αυγοθήκες σου.
    Νάσαι καλά και του χρόνου.
    Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες!!!!! Αυτές με το λουλουδάκι και το αστέρι μου άρεσαν περισσότερο γιαυτό και σου έκλεψα την ιδέα!!!! Ευχαριστώ. Καλή μεγάλη εβδομάδα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πανεμορφα! και ολα πολυ πρωτοτυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απίθανες οι αυγοθήκες, Νίκη μου!!! Πρωτότυπες και μοναδικές!!
    Καλό Πάσχα να'χεις, να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχες και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση! Μήπως μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μετά το Πάσχα σαν βάσεις ρεσώ; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς σε βρήκα! Φανταστική ιδέα! Πρωτότυπες και τέλειες για δωράκι!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σούπερ! Και να ρωτήσω κάτι, όταν στεγνώσει αυτός ο πηλός είναι ανθεκτικός μετά; Βαστάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με μεγάλη καθυστέρηση να πω μπράβο γιατί είναι πολύ τέλεια και θέλω να τα προσπαθήσω και εγώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Back
to top