Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Η χιονισμένη Καθαροδευτέρα και τα σαρακοστιανά γενέθλια

       Η Καθαρή Δευτέρα μας έφτασε λοιπόν και φέτος, κι εδώ στα ψηλά δεν ήταν απλά καθαρή αλλά κατάλευκη και χιονισμένη! Ναι πάλι χιόνι έχουμε... Ο καημένος ο χαρταετός μας τρεμοντας από το κρύο μας κοιτούσε παραπονεμένος,πάνε τα όνειρα για βολτες στον ουρανό.... Τον φέραμε μέσα και τον τυλίξαμε με μια ζεστή κουβερτούλα. Για να τον παρηγορήσουμε του διαβάσαμε αυτό το παραμυθάκι μας.
     Υστερα καταπιαστήκαμε με το ζύμωμα για να φτιάξουμε τις λαγανες μας και τα άλλα σαρακοστιανά μας. Κοπιάστε στο τραπέζι μας, απλά είναι τα φαγητά της μέρας αυτής, ούτε λαδακι δεν έχουν, έχουν όμως όλη μας την αγάπη.
Λαγάνα ζεστη από τα χεράκια μας...

... βραστό χταποδάκι...

....ελίτσες θρούμπες και τουρσί, απο τα χεράκια μας επίσης.

      Αυτός είναι χαλβάς που τον περιποιηθήκαμε λίγο παραπάνω με μελάκι για να φιλοξενήσει κι ένα κεράκι ,έτσι για το καλό, αφού σήμερα έχω γενέθλια!! Κλείνω τα 35 φίλοι μου κι είμαι πολύ χαρούμενη! Την τούρτα θα τη χρωστάω,όμως,το υπόσχομαι!

     Μαζί με τα υπόλοιπα μαγειρέματα έτοιμη κι η κυρα Σαρακοστή μας, από αλατισμένο ζυμαράκι για να αντέξει ως το Μεγάλο Σαββατο που θα κόψουμε και το τελευταίο της ποδαράκι!

     Για το τελος να μια εικόνα για το πόσο "καθαρή" ήταν η Δευτέρα μας- κι ακόμα ρίχνει...





42 σχόλια:

  1. Νίκη μου, να τα εκατοστήσεις!! Και του χρόνου ή με υπέροχο χιονισμένο τοπίο ή χωρίς, όπως προτιμάς!! Όλα σου τα καλούδια είναι υπέροχα!!
    Καλή σαρακοστή και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NIKH MOY ΓΛΥΚΙΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΓΑΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΥΜΑΡΕΝΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ!!!ΤΟ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιλιόχρονη και από εμένα, να σε χαίρεται η οικογένεια σου. Χάρηκα τα καλούδια σου, τα σαρακοστιανά, και την μετάδοση της παράδοσης στα παιδάκια σου.
    Με αγάπη από παγωμένη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχισμένα χρόνια Νίκη μου ...και ευλογημένα να έχεις...το ζήλεψα το τραπεζάκι σου ...(όλα αγνά και φτιαγμένα από τα χεράκια σου)...καλή Σαρακοστή να έχουμε...σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χιλιόχρονη και καλόχρονη εύχομαι να είσαι Νίκη μου!
    Να ζήσεις, να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!!
    Το τραπέζι σου το χάρηκα, τα καλούδια σου φτιαγμένα με αγάπη!
    Φιλάκια, καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένο μου κοριτσάκι, να σε χαιρόμαστε!!!! Να είσαι γερή, δυνατή, χαρούμενη και δημιουργική!!! Χρόνια σου Πολλά!!!!!!!Το τραπέζι σας γεμάτο με όλα τα καλούδια της Σαρακοστής και όλα από τα χεράκια σου!!!! Καλή Σαρακοστή Νικούλα μου και του χρόνου με υγεία!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά, χιλιόχρονη, γερή και ευτυχισμένη!!!! Μακάρι να είσαι πάντα χαρούμενη και το τραπέζι σου πάντα γεμάτο όπως σήμερα! Καλή Σαρακοστή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άψογη η τούρτα. Και τι πρωτοτυπία!
    Χρόνια όμορφα, πολλά και ευτυχισμένα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ομορφη σαρκοστη....κριμα μονο που δεν πεταξατε αετο,αν και δεν νομιζω να μπορεσαν και πολλοι να πεταξουν σημερα με τον κααιρο που ειχε....χρονια σου πολλα,πολυχρονη κι ευτυχισμενη...η τουρτιτσα σου τελεια...μου αρεσε το σχημα της....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νίκη μου να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!!!Φιλάκια και καλή σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΝΑ΄ΣΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!
    ΜΠΟΡΕΙ ΕΞΩ ΝΑ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΖΕΣΤΑΝΕΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω 35αρήσαμε και ακόμα μυαλό δεν βάλαμε!!!! Χρόνια πολλά συνονόματη...και να είναι όλα μελωμένα...όσο για την τούρτα δεν την ξεχνάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα που τα φτιάξατε όλα Νίκη μου με τα χεράκια σας! Και η θέα από το παραθυράκι σας ζηλευτή! Να τα χιλιάσεις και να 'σαι πάντα χαρούμενη κι ευλογημένη! Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρυφερή Νίκη σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσσι την όμορφη σου οικογένειά σου!!Ζήλεψα λίγο και το χιόνι σας αλλά πάνω απ'όλα τη ζεστασιά της ανάρτησής σου!!!!Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!!Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νίκη μου, τι υπέροχη ανάρτηση!!! Τι λαχταρισή λαγάνα!!! Ζήλεψα την κυρά Σαρακοστή που ξέχασα να κάνω!!! Αύριο μετράει;;; Χρόνια σου πολλά!!! Φιλια πολλά και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε λοιπόν εσείς εκεί είστε σίγουρα ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΙ, αφού δεν έμεινε τίποτα όρθιο από το κρύο!
    Μωρέ τι όμορφο το χαλβαδάκι!
    Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη πάντα και για πάντα!
    Χρόνια πολλά καλή μου Νική!!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και του χρόνου ! Πολύχρονη, να χαίρεσαι την ωραία σου οικογένεια και καλή Σαρακοστή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκη
    Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα χαρούμενη με την οικογένεια σου.Όσο για το χιόνι πολύ θα ήθελα να ήμουν εκεί.
    Λατρεύω το χιονισμένο τοπίο.
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μας τρελανες κοριτσι..δεν με πειραζει το κρυο το χιονι..με αυτα που βλεπω..εισαι μαστορας στο στρωσιμο με ιδεες..να σαι καλα..υπεροχα ολα..καλη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χρονια σου πολλα..καλα και ονειρεμενα..ενα μυαλο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα!!! Μ' αρέσει πολύ το μπλογκ σου και σε πρόσθεσα στα φιλικά μου!!! Δες και τη δική μου λαγάνα:
    http://creationsbyzoe.blogspot.com/2012/02/blog-post_27.html
    Νά'σαι καλά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νίκη, τί όμορφη ανάρτηση με τα σαρακοστιανά. Δεν ήξερα για το έθιμο με τα ποδαράκια της κας Σαρακοστής. Και του χρόνου να γιορτάσετε... και χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα, να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Καλώς βρεθήκαμε. Φιλιά Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νίκη γειά! Ηθελα να σου πω ότι τώρα σε παρακολουθώ και μέσω Bloglovin'! Είμαι η δεύτερη follower σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κορίτσια μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
    Μου δίνετε μεγάλη χαρά!
    Καλωσορίζω και τις καινούριες φίλες της παρέας, θα τα λέμε!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά σου εύχομαι. Πάντα γερή κι ευτυχισμένη να είσαι.Καλή Σαρακοστή.Βλέπω κι εσύ πιστή στις παραδόσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπορεί το χιόνι να μην ταιριάζει με την εποχή αλλά ομορφαίνει και γαληνεύει την ψυχή...υπέροχες εικόνες μας έδειξες, με τέλεια εδέσματα και ένα χαλβαδάκι όνειρο....Χρόνια σου πολλά λοιπόν! Ευτυχισμένα και καλά, υγεία υγεία υγεία!!! Η κυρά Σαρακοστή τέλεια....η λαγάνα αξιοζήλευτη.Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρονια πολλα Νικη μου!!!
    Οτι επιθυμείς!
    Υπεροχο φαγοπότι!!!
    Και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νικούλα χρονια πολλα με πολλες πολλες πολλες μα παρα πολλες ευτυχισμένες στιγμες!!!!!!!!

    Οσο για τα σαρακοστιανα σου απλα νοστιμοτατα!! αχ χταποδάκι. τρελα......

    Τελικα η καθαρη Δευτερα σας τα ασπρισε όλα χαχχαχαχαα

    Καλή σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!!!!
    ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΡΥΑ.....ΑΧ ΑΣ ΠΑΡΩ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΛΒΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΛΥΚΑΘΩ ΛΙΓΑΚΙ.....ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύχρονη και ευτυχισμένη να είσαι Νικούλα μου με όλους όσους αγαπάς γύρω σου!!! τον χαλβά θα τον τιμήσω δεόντως διότι λατρεύω τη γεύση του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρονια σου πολλαααααααα!Να εισαι παντα υγιης,χαρουμενη και δημιουργικη!!!Η πιο γλυκια τουρτα ηταν αυτη η χαλβαδενια!!!φιλια πολλαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολλές πολλές αργοπορημένες ευχές για ό,τι καλύτερο,Νίκη μου!Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να τα εκατοστησεις, να εισαι γερη και δυνατη.Καλη Σαρακοστη και καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια σου πολλά Νίκη μου γλυκιά!!!Καλή μου είσαι πολύ μικρή!!!Σκέφτεσαι τόσο λογικά για την ηλικία σου!!!μπράβο σου Νικούλα μου!!!Κρίμα τόσο όμορφους χαρταετούς που ετοίμασαν τα παιδιά, να μην μπορέσουν να τους πετάξουν!!δεν πειράζει όμως... σας αποζημείωσε με την ομορφιά του το χιονισμένο τοπίο!!!Καλό σας μήνα, και πολλά φιλάκια σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    Ωραίος ο τουρτοχαλβάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Να ζήσεις Νικούλα μου και ότι επιθυμείς!!
    Τι ωραία μεζεδάκια είναι αυτά???Μου άνοιξες την όρεξη!!
    Χιόνι φέτος ε?Είχε έρθει και η αδελφή μου στο χιονοδρομικό πριν λίγες μέρες.Μου έδειξε φωτογραφίες!!!Να δούμε εγώ πότε θα ξαναέρθω...!
    Καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά!!!φανταστική ανάρτηση!!!όλα τα καλά σου εύχομαι καλή μου!!!ο Θεός να σε ευλογεί πολουσιοπάροχα!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νικη μου πολυχρονη οτι επιθυμεις!!!!Καλο μηνα και καλη σαρακοστη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΧΡΟΝΙ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλα γερή δυνατή κ παντα με ομορφη διαθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απολογούμαι Νίκη μου, που τόσο αισθαντική ανάρτηση την είδα μόλις τώρα.. Είμαι αλήθεια πολύ φορτωμένη και ως αργά το βράδυ αυτές τις τελευταίες βδομάδες...χώρια η γρίππη των..χοίρων που μας επισκέφθηκε κι αυτή και πήγε στο καλό..

    Χρόνια σου Πολλά λοιπόν, έστω και καθυστερημένα..
    Να είσαι γερή, δυνατή και Ευλογημένη.
    Η πιο όμορφη "τούρτα" γενεθλίων!
    Σπουδαίο το τραπέζι σου γιατί στη μέση είναι η όντως Αγάπη!
    Έφτιαξα κι εγώ λαγάνα αλλά μου βγήκε πολύ νόστιμη μεν αλλά πολύ ξεροψημένη..
    Καλή Σαρακοστή κι άντε να φθάσουμε και στο τελευταίο ποδαράκι..
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφα όλα όσα έκανες, να είσαι καλά και του χρόνου με χαρά και υγεία πάλι!

    Πολλές ευχές και για τα γενέθλια σου, να τα χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή